donderdag 20 oktober 2011

Fotokaart ontwerpen!


Een leuke kerstkaart ontwerpen met zgn. 'vintage' plaatjes!



Een kerstkaart gemaakt. Ik heb een tijdje een site gehad waar ik fotokaarten verkocht voor het goede doel. Door de drukte van ons gezin ga ik hiermee stoppen, maar het ontwerpen blijft zo ontzettend leuk en verslavend. Dus voor de losse verkoop aan huis nog wat nieuwe ontwerpjes gemaakt. Normaal gebruik ik eigen foto's, maar met deze vintage-plaatjes zijn ook wel erg leuk!


O ja, voor de blog-lezers; je mag deze downloaden,hoor! Of wil je gewoon een kaart bestellen, ze zijn 1,00 per stuk [kaart + envelop]. De opbrengst gaat naar het goede doel. Vanuit onze kerkelijke gemeente worden de Fam. Visser in januari uitgezonden naar malawi, via de GZB.  Ik probeer op deze manier een steentje bij te dragen. En omdat je dit gezin goed kent, is het ook erg leuk!

2 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie kaarten! Kan me voorstellen dat dat erg leuk is om te doen.
    Je bent er ook wel heel goed in.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen