vrijdag 21 oktober 2011

Knutseldag; geboortehart en windlicht!


Eindelijk even een knutseldag gehad! Vanavond gaan we even om het hoekje kijken bij de baas van W. en tevens onze achterburen. Om niet met lege handen te komen; een leuk geboortehart gemaakt. Een leuk label gemaakt met het fotobewerkingsprogramma en daar de naam in gezet van de baby! Ik heb de kleuren neutraal gehouden grijs'wit. Dit past bij het interieur van de ontvangers. Eens strikje erop genaaid en daar een paar sokjes mee vastgemaakt en zie daar; leuk resultaat!



Op een blog zag ik een windlicht staan van een oud melkpak. De meiden willen niet geloven dat het echt leuk is om te maken. Een pak melk open geknipt en paar gaten erin. Leuk papiertje erom heen en klaar! Nog een kantje langs de bovenkant geplakt. Ik werk dan veel met de lijmspray van de Action. Ideaal!


3 opmerkingen:

  1. Hoi Elsa,
    Bedankt voor de fototip. Wat heb je weer mooie dingen gemaakt. Wat betreft jou technische vraag. Volgens mij moet je iets aanvinken op je ontwerp pagina. Daar staat geloof ik iets over anoniem volgen. Succes! En als het niet lukt, laat het maar even weten. Niet dat ik zo'n digi wonder ben, maar wie weet.
    Groetjes en veel plezier vanavond!
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je creatief zeg! Ik vind het windlicht ook erg mooi geworden. je kan niet zien dat het avn een melkpak is. Misschien een idee voor mijn kids in de volgende vakantie!
    Nog een fijn weekend gewenst,
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen