maandag 24 oktober 2016

200 jurken van Evelien Cabie

Nee, ik heb geen 200 jurken gemaakt...nog niet!

Maar ben wel heel enthousiast over dit boek van Evelien Cabie.

Heel veel variatie is er mogelijk waardoor je uit een aantal basispatronen eindeloos kan variëren.

Ik hoop er snel mee aan de slag te gaan en mijn ervaringen met jullie te delen.

Ga er even voor zitten, neem een lekkere kop thee & wat gezonds er bij en neus even in dit boek! Ik weet zeker dat jullie net zo enthousiast worden als mij!


Groeten, Elsa

5 opmerkingen:

  1. Ik heb het boek pas geleend van de bieb. Erg leuk! Ik heb een paar patronen overgenomen, maar nog niet genaaid.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk boek zeg!
    Heb vorig jaar het boek jurken van La maison Victor gekregen,
    maar moet erg wennen hoe je de de patronen eruit moet halen alles staat op meerdere bladen,heb al zelf een jurk verknipt.....
    Dus hoor wel van jou of dat hier beter is!
    Hou wel van jurken!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de tip. Ik ga het boek echt een keer bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de tip. Ik ga het boek echt een keer bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg, het gaat weer kriebelen.
    Erg lang geleden dat ik genaaid heb.

    BeantwoordenVerwijderen